2012年9月6日 星期四

台北--優雅宮廷式的餐廳


講返8月頭去台北
撞正打風
以為D商店唔會開啦
點知又好幸運地好多店都照正常營業
無破壞到我地計劃既行程~真係好喇^^



 


今次是我早一日BOOK定這家餐廳的
裝修同環境都充滿宮廷式

 


真係比個環境吸引
一間好靚好優雅的店~

 



幸好一早BOOK定
過左一陣已經差不多坐滿人了

 

每一個位置, 角落都裝飾得相當精緻
好岩一班女孩子來聚聚聊聊天呢





 今次我地是來HIGH TEA的嚐嚐這裡豐富的下午茶
 


點餐牌好精美呢


 


這家店每日只限定十份的3層架甜品
我地就點了這個試試
還有飲品可點特飲或茶類

 


食物放得滿滿
睇見都流口水了

 


曲奇真係整得好好食


 

 
來看看餐牌吧
只是下午茶已經有很多選擇了

 


而且賣相相當吸引
難怪吸引一大班女食客呢^^




一人份量都可以足夠填飽你的肚子





還有如果不想食甜點
亦可以選扒餐的
我地都點多了一份雞扒餐
味道很好喔



而櫃面有售賣喜餅和各款曲奇的
一些結婚新人會來店裡訂購喜餅的
亦可以買來當手信帶走~
鐵盒可自由選擇



食完肚子真係好滿足喔
推介推介






沒有留言:

張貼留言