2013年6月19日 星期三

Top pot bakery 買包包 & 富澤商店買烘焙料



今日去左達人手感烘焙買包包image06.gif
之前去台灣~kiki都有去過依間店幫襯
d麵包好多款式
真係好想試勻晒佢
可惜果時hk未有分店
不過依家終於有喇有喇image04.gif~yeah~~~image01.gifimage03.gif



 


佢好在有得試食
試岩口味先買真係好image05.gif


 


我去到果時
好多都係岩岩新鮮出爐的image13.gif


 



 



 
kiki今日買左黑眼豆豆image16.gifimage17.gif
 果然係好好味, 入面是朱古力餡來的, 我鐘意呀....image08.gif
另外我買返之前去台灣食過既炭燒咖啡包
好軟好香咖啡味, 又不太甜~岩我image04.gif


 

 
諾曼地芒果包
入面有芒果乾, 提子乾~都係推介
好好味, 有酒成份
好香酒味~~正




"北海道黑芸豆乳酪麵包"
入面有朱古力同咖啡味
加上CREAM CHEESE , 口感豐富~大愛image00.gif
再來"心之戀"1066.gif
買果時岩岩熱辣辣出爐
好香酒味, 入面有草莓同朱古力, 好鬆軟好食
另一款我幾鍾意食既係"米蘭諾松露麵包"
裡面有香蒜醬, 松露, cream cheese
好香好香~推介image06.gifimage01.gif





買完包去tst shopping0092.gif
去了富澤商店買麵包料


 


好多麵粉, 乾果, 用具...等等既食材1175.gif




 
kiki入手草莓果醬粒同埋草莓曲奇醬等既材料image19.gif


 

 

重有合桃, 朱古力粒同菠蘿乾等等


 

 
試了草莓果醬粒整方包
完成品出來是這樣的
kiki重搽上了草莓曲奇醬
太正了吧~美味
image13.gif----今天報告完畢 ----image13.gif



 

沒有留言:

張貼留言