2013年2月4日 星期一

Happy Birthday To Me -- 1



成個星期無寫BLOG了
因為病左好幾天
成個人散晒~連落床都無力
幸好家人的照顧已慢慢痊癒了
但還是氣血不夠~時常見頭暈
我諗等好番晒要睇中醫清下個底了



講返~KIKI重有幾日又大一歲
希望我和家人一樣身體健康
時時都開開心心~心想事成image03.gif
今日~同家人到酒店慶祝生日
天氣真係好好~而且重有D熱添
在餐廳我地坐在窗旁欣賞好靚既景色
心情真係好暢快~
望住個海景人都精神D~哈哈哈~image10.gifimage11.gif


 


陽光曬落黎好溫暖舒服image12.gif
 

 


病左咁多日
今天要食餐飽的補充體力~嘩哈哈0045.gif

 


我最鐘意既芝士~好好味喔4160.gif
還有蟹肉青瓜~蟹肉好鮮甜好食

 


麵包我都食左3塊
隔離有部烘機烘番熱佢食~正呀image00.gif

 

海鮮拼盤~
好新鮮~GOOD

 


沙律都出左好幾轉不同款的
值得一讚~





巴馬火腿加埋蜜瓜~美味image08.gif

 


 

KIKI 今日好叻
食左好多野

 

Braised Short Rib
 


病緊的我都係選擇Sole Fillet清清地穩陣D~image07.gif





左邊個lemon tart 真係無得頂
細細的一件~太好味了(食左幾件)image02.gif
蝴蝶餅好鬆脆(又係食左幾塊)image14.gif




黑朱古力係我至愛~家人都話好食image01.gif

 


我最愛既甜品呀~~~~~~
睇見都開心
d mini cupcake 好可愛呀image08.gif

 

我都掃左好幾碟
係正中甜品怪~嘻嘻
 


掛住食都無影晒
只影左一部份

 
今天過得好開心
對住個靚景同美味的食物
kiki覺得好幸福喔image10.gif


沒有留言:

張貼留言