2012年8月15日 星期三

台北至Q店 -- Aranzi Cafe



一向喜歡新奇愛玩既我
去到台北
一定不少得來Aranzi Cafe 食個下午茶
喜歡這店的原因是食物和味道都很好
而且很用心去做





我地分別叫了幾款甜品, 三文治同埋飲品
這個是白兔妹鮮奶油草莓蛋糕




超級可愛的白兔妹喔^v^
非常鬆軟的海棉蛋糕
比我一次過KO了
其實一件SIZE都不算小的
幸好我食極都不會肥的~~^_^


 


餐牌很特別的



這款叫壞東西濃朱古力蛋糕
我和家人都食唔停口呀
朱古力味好濃好好味






店裡重有好多精品賣的喔
 


看見面前的名信片好CUTE好得意






這份是壞東西的德國豬腳三文治
名字真係好鬼馬~哈哈哈



 



登登登登~~~
我地重叫左3杯飲品添
分別係: 白兔妹的蘿斯貝瑞冰咖啡
壞東西特調堤拉米穌冰咖啡
河童君的抺茶冰咖啡


 



上圖的一個個小盒是曲奇來的
可以買回家做手信喔
 




每款蛋糕做得好精緻可愛
岩晒愛古靈精怪既我

 


荷童君~好攪笑的樣子
好想全部食晒落肚呀
不過已經好飽了



 



還有賣各種不同的精品
 



 


咁大個白蛋妹蛋糕
收到一定開心死了
 




下次去台北既朋友
記得去這家店試試喔



沒有留言:

張貼留言