2012年8月27日 星期一

CWB南小館



一早起身天氣非常之晴朗
與家人出去CWB SHOPPING 同埋搵食
好耐無食中菜了
 突然間好想食
 所以去左南小館試下招牌生煎包



我地坐係窗口位置
望出去風景好靚喔


招牌生煎包
入面都好多肉汁
不過要即刻熱辣辣食先好味


家人點了清宮御饍肉
 我一向唔食肥肉, 所以無我份了


風味麻醬拌麵
有D辣辣地
我又係一向少食辣的~哈哈


蟹粉小籠包, 依個真係唔錯


原盅餛飩雞湯
家人話一般


我至愛出埸喇
南小館甜甜拼
 自選了苿莉花茶凍, 椰香紅棗糕, 細沙南瓜糰

 


甜品真係唔錯
好精緻
喜歡~




食飽飽去了樓下SHOPPING
之後係HOLLY BROWN 食雪糕
 

選了一個好可愛的名字
熊貓抱抱




我都幾鐘意食炒雪糕
睇佢兜來兜去幾過引



好味是好味的
不過賣相就差D
同圖中好大出入-_-"





沒有留言:

張貼留言