2012年10月10日 星期三

星期六嘆上海菜



星期六與家人來到家傳滬曉食午餐
這家店環境優雅舒適
地方很寬敞




先講菜色
我地點了雪菜肉絲炒年糕
我次次食親上海菜都一定會點炒年糕或者湯年糕
清清地~不錯呢
另外點了麻辣雞絲粉皮
又係必點的





上海小龍包
大大粒, 熱辣辣
入面好多肉汁~正



 



湯我地點了砂鍋腌篤鮮
大大個砂鍋分量都幾多
侍應幫我地分好晒一碗碗
湯入面有好多料有排骨~肥腩肉~菜..等等既料
好入味好飲



 


鐵板蔥爆牛肉跟薄餅
一上枱已經聞到好香
加埋薄餅食~GOOD~~~



 



招牌生煎包
我地全家都話最最好食
碟碟送來都熱辣辣
而且個包底好脆口
包裡面又多汁
下次一定會再點~推介



 



最後是甜品
高力豆沙
但覺得不夠鬆化




沒有留言:

張貼留言