2013年10月11日 星期五

LUNCH @ 丸龜製麵 + 少少shopping


早排團購了Staub 一盒4件的飯碗
見得閒就出去拎埋順便行下街


kiki 選了的是紅色~顏色都幾靚幾sharp


拎完去左log on 睇野
又去左富澤入貨

我同我的家人都好鍾意kumamon
屋企儲左好多佢既野
依包係蘋果味果汁糖~good

拎住d碗其實都幾重
見肚餓就去了丸龜製麵食烏冬
之前都分別去過幾次image14.gif


間店係自助式的
你睇中左食d咩烏冬就同服務員講, 佢會即時整比你


攞左碗烏冬之後就過隔離夾你鍾意食的天婦羅
眼見都好多種類選擇的image15.gif


簡好晒就成個盤行過隔離少少就是收銀處比錢就ok了
今次夾左好多野食~
佢D烏冬都幾彈牙image11.gif
所以我間唔中都會去食下
因為太肚餓~好快被我KO完了


返到屋企又放低晒D野, 又走左去掃麵粉同其它野
真係好鬼抵買呀~因為我成日都會整麵包
當然會入得多D啦, 哈哈哈~~~image02.gif
重有就係買左果幾盒湯~
試左南瓜湯同忌廉薯仔湯
真係好好飲,推介image03.gif


2 則留言: