2013年9月1日 星期日

Tea buffet @ JW



尋日kiki 同家人在金鐘JW 食tea buffet
依個tea buffet 由1點開始食到6點
足足食5個鐘
真係好relax~又可以慢慢嘆~哈哈


 


tea buffet 都係離不開弼粉麵飯~
有點心, 乳鴿, 碗仔翅, 壽司, 煙三文魚等等~
當然我來既目的就係最主要食甜品啦


 


鮮忌廉蛋糕~好軟好好味~真係推介

 
 


lemon macaron都幾好味~brownie, green tea mini cake


 


最中意就係食佢個蘋果金寶, 斫頭粒粒好脆好鬆化, 又有肉桂既味道, 好食
另外有兩款迷你cupcake, 賣相好可愛~
朱古力豆曲奇~真係好大塊



 


飲品有3款果汁任飲~西瓜汁, 蜜瓜汁, 橙汁~
另外鬆餅都有好多款選擇
我試了香橙鬆餅~都不錯
重有好幾款麵包~試了兩款~沒特別的
rasberry cheese cake 都幾好食


 


嘩哈哈~我至愛之一, 就係movenpick 雪糕喇
佢有好多款味供大家選擇
真係樣樣味都想試



 


我試左3個口味, 咖啡, 檸檬雪芭, 焦糖雪糕~再加上topping~雪糕個皮佢即整的, 好脆口~正


 


食左咁多美味甜品, 肚子好充實呢, 哈哈


 




 




 



 


家人都選了3個口味, 紅莓, 芒果, 檸檬雪芭
還有opera, 賣相精緻


 



茶亦有多款選擇
我同家人分別點了玫瑰白牡丹茶同埋人參烏龍茶
茶味清香~而且好大個茶壺~可以慢慢品嚐



沒有留言:

張貼留言