2013年9月2日 星期一

Café Serena lunch Buffet



上個月同屋企人去了Café Serena 食Lunch buffet


果日天氣好差
不時狂風大雨落過不停
但都無影響到我地既心情



入面環境雖然唔係好大
不過座位疏落, 枱與枱之間有著好多空間
傾計真係唔錯
食物方面
款式唔算多
都係貴精不貴多吧





熱食味道真係唔錯
可惜無我想食既壽司.....






 


自製壽司飯
都係自己黎~夾你中意既食材(沒特別的)在飯上面
我不太喜歡
本人都係中意壽司多d...



 




 


三文魚同吞拿魚刺身~好肥美好大碟~正


 


甜品counter 好細好細
不過雪櫃仔入面都放滿好多細細件好精緻的甜品蛋糕
雖然細小, 但類種都算多
KIKI都食左好多件呢


 


甜品味道真係唔錯
最鍾意就係依佢既甜品



 



 



 


全部都係我食嫁
係咪睇我食左好多款呢~哈哈哈



 


我都估唔到果日食左咁多甜品~
同家人一齊咁開心
果然食量大增



 


即整心太軟~

 


CHEESE CAKE


 


佢依度既COFFEE 都幾好飲~喜歡



沒有留言:

張貼留言